FRANCEZA INTERACTIV

In aceasta sectiune spui cateva cuvinte despre tine, [varsta, locatie, gen (masculin/feminin)], ce doresti sa studiezi, nivelul la care te afli, ce esti dispus(a) sa ajuti pe altcineva sa invete si alte informatii care le consideri tu relevante.

De asemeni poti preciza cum doresti sa aiba loc interactiunea: E-Mail, Messenger , Skype, etc. Preferi ca interactiunea sa aiba loc doar prin email / messenger text sau si messenger audio / video, respectiv sa faci conversatie.



Iti poti lasa direct pe site o adresa (email, mess, etc) unde cine este interesat te poate contacta, sau poti sa trimiti administratorului (invata_interactiv@yahoo.com) datele tale(informatii relevante pentru acest demers) si adresa de contact, (de preferat o adresa de email, messenger, skype). Cand cineva isi doreste sa comunice cu tine vei primi un mesaj de instiintare cu informatiile aferente. Tu vei decide daca esti de acord sa comunicati.

Daca gasesti pe site pe cineva, care nu are datele de contact publice si doresti sa sa-l (o) contactezi:

  • trimte email direct la: invata_interactiv@yahoo.com
  • sau poti raspunde la mesajul persoanei care te intereseaza direct pe site si sa astepti un raspuns din partea lui(ei).



Te rog sa ai in vedere ca:



  • trimitand cererea ta la administrator este posibil sa dureze mai mult pana ti se va recomanda o persoana compatibila;
  • daca postezi anuntul tau direct, ai parte de o expunere mai mare si astfel sansele tale de a gasi pe cineva cresc semnificativ , intr-un interval de timp mai scurt.





Daca doresti ca anuntul tau de colaborare sa fie sters de pe site, trebuie sa trimiti la administrator, (invata_interactiv@yahoo.com ), un email care sa contina: anuntul de sters si un scurt comentariu motivand cererea.

Atentie! Adresa expeditorului trebuie sa coincida cu adresa de email data in anunt spre a fi contactat(a), in caz contrar anuntul nu va fi sters.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (20)
  • Beatrice
    Beatrice 7 ianuarie 2011 la 11:29

    Mi-ar placea si eu sa convesez cu cineva cae cunoste limba franceza. Nu am conversat d emult timp si acum trebuie sa-mi reamintesc deoarece plec in Belgia in curand.Eu sunt din Timisoara si astept sa comunicam.rogobrenda@yahoo.com

  • Elmas_00
    Elmas_00 7 ianuarie 2011 la 11:31

    Buna,mi-ar placea sa conversez in franceza pentru a ma "pune la punct" :)
    Vreau sa emigrez in Belgia si v-a trebui sa trec de un interviu.

  • Elena
    Elena 7 ianuarie 2011 la 11:33

    Buna, sunt Elena si as vrea sa comunic cu cineva prin skype pentru a-mi imbunatati franceza. Acum sunt la nivel mediu.Multumesc anticipat...!!!

  • Mihaela
    Mihaela 7 ianuarie 2011 la 11:35

    Buna!Sunt Mihaela!Putem invata impreuna franceza conversand pe mess(audio).ID ul meu mihaionita07(valabil si pentru alte persoane interesate)

  • Anonim
    Anonim 24 iunie 2011 la 09:07

    Buna! Ma numesc Mariana! Doresc si eu sa comunic cu cineva in franceza, skyp-ul meu este marianaluidarius. Multumesc!!!!!!!!!!!

  • Anonim
    Anonim 13 noiembrie 2011 la 23:04

    Vreau sa invat si eu sa conversez in limba franceza.Nu prea am facut-o dar cred ca m as descurca .ID ul meu este :mihaildox

    Astept cererile voastre!

  • Anonim
    Anonim 15 noiembrie 2011 la 16:35

    Buna!! Eu sunt Diana si ador franceza, dar nu prea am cu cine sa o vorbesc.Am 17 ani si sunt in clasa a XI a dar va anunt ca sunt foarte buna la franceza.Pentru cine este interesat id-ul meu este di_diana94@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 13 martie 2012 la 12:01

    Buna tuturor!Ma numesc Claudia si doresc sa invat rapid franceza,m-am mutat de cateva luni in Nice cu familia si chiar am nevoie sa comunic.Vorbesc italiana si sunt dispusa sa ajut si eu la randul meu.Am 38 ani si astept sa ma contactati pe id-ul beliga.claudia@yahoo.com valabil pe skype si mesenger.

  • Anonim
    Anonim 20 martie 2012 la 16:20

    Buna! As dori si eu sa-mi perfectionez franceza. Am vorbit ceva mai mult pana acum 2 ani dar s-a mai uitat. Am vorbit mai mult in engleza in ultima vreme. Daca este cineva dornic sa incercam as fi foarte fericit (akenaton_dan@yahoo.com)

  • Gabi
    Gabi 17 aprilie 2012 la 03:47

    Salutare! sunt foarte varza la limba franceza,dar am nevoie sa invat cel putin pan ala nivel mediu,pot oferii cursuri de engleza pana la nivel mediu,am 11ani,ma numesc Gabi si sunt din constanta,idul meu de messenger este: gabicroitor@yahoo.com Va rog,chiar am nevoie de ajutor cu franceza!

  • popescu mihai
    popescu mihai 7 mai 2012 la 23:15

    id-ul meu de mess este : popescumihai11921992@yahoo.com

  • popescu mihai
    popescu mihai 7 mai 2012 la 23:25

    vreau sa conversez cu di_diana94@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 10 septembrie 2012 la 17:22

    Buna sunt Deezy asa vrea sa invat limba franceza altfel nu sunt acceptat la scoala va rog ajutor lasatimi un email va rog alex_dark_07@yahoo.com(email stiti voi)

  • Andra
    Andra 10 octombrie 2012 la 20:31

    Eu sunt Andra si as dori sa invat limba franceza (nivel incepator-mediu)
    Adresa mea de mail este etuva50@gmail.com

  • Cristi
    Cristi 17 ianuarie 2013 la 22:32

    Salut eu sunt Cristi lucrez si locuiesc in Franta si as dori sa invat limba franceza nivel incepator-mediu prin orice metoda messenger, skype ... adresa mea de mail este carlos_sacalul1@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 27 martie 2013 la 22:12

    Buna. Sunt Andreea si am mare nevoie sa invat italiana. adresa mea de mail este huiu.andreea@gmail.com .

  • Anonim
    Anonim 8 august 2013 la 15:05

    buna! as dori sa invat franceza...as putea sa va ajut in schimb cu engleza, mate chiar si info putin ID: yuyusaku@yahoo.com

  • Unknown
    Unknown 10 august 2013 la 23:39

    Bună tuturor :-) cine are dorinţă să vorbeasca cu mine în franceză nivel începător mediu. Cunosc rusa nivel avansat. Skype platon.gheorghe

  • Andreea
    Andreea 26 septembrie 2013 la 14:36

    Buna tutror ! Sunt Andreea si asi vrea sa invat mai bine franceza (nivel mediu).Cine doreste putem conversa pe mess, id'ul meu este deyutza_deyutza_93@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 26 ianuarie 2014 la 22:14

    Buna,ma numesc Ana,am 56 ani,am studiat franceza la liceu dar sunt multi ani de atunci.Vreau si trebuie sa invat franceza nivel conversatie,incerc de o luna dar nu prea reusesc .....Poate daca as folosi cuvintele invatate si in conversatie,as avea mai mult succes.Adresa mea d emessenger este....manuela50m.Mi-as dori tare mult cineva sa ma ajute,am mare nevoie sa invat franceza.

Trimiteți un comentariu
comment url